Pero existe o cambio climático ?

O ex presidente José María Aznar arremeteu contra “os abanderados do Apocalipsis climático” e “os inquisidores que os protexen” porque, ao seu xuízo, son os fundadores de “unha nova relixión que condena á fogueira da praza pública a aqueles que ousen poñer en dúbida as súas teses, os seus  pronósticos ou as súas admoniciones”. Aínda que admitiu que non sabe con certeza se existe ou non un cambio climático “porque non son un científico experto nestes temas”, Aznar subliñou que non é prudente destinar “miles de millóns” a paliar o cambio climático “en tempos de crises”, un deses ciclos econo-climáticos que se suceden cada vez que un Goberno socialista chega ao poder en España”.

Aznar fixo estas declaracións na presentación do libro do presidente da República Checa, Václav Klaus, “Planeta Azul (Non Verde)”, editado por FAES -a fundación que preside- onde denunciou que os devotos de está nova relixión queren “ver na fogueira a todo aquel que discrepa”, como Klaus.E é que o ex presidente dubida que a actividade humana estea provocando un cambio climático no planeta, e criticou “aos defensores do pensamento único, aos entusiastas dos consensos científicos e aos inquisidores que os protexen” e evitan que se poida producir “un debate en liberdade”.

Parece mentira que en pleno século XXI haxa xente que contradiga os postulados científicos, debe ser que os únicos que non cren no cambio climático son Aznar, Rajoy e o seu primo. O único sentido que ten é que haxa intereses creados moi fortes, co  obxectivo final de conseguir distorsionar ou ocultar a realidade cientifica.

  • Si se ve una grafica con la subida de temperaturas desde ke se empezo a medir, se ve que no han subido fuera de lo comun, es mas se han registrado subidas mas altas hace unos cuantos años.
    Y hay tantos cientificos que defienden una cosa como la otra, solo que unos tienen mas poder mediatico.

    Ta mu bien el libro : Estado de miedo ,State of Fear (2004) de Michael Crichton que habla del tema en plan ficcion pero basado en datos reales.

  • claro, non hai problema… as temperaturas suben…pero como non suben 20 graos cada ano non importa… non?

    estes verdes son uns esaxerados…anda que… jumm total… por uns gradiños máis de nada…

    e o efecto inverdanoiro? boh, nimiedades, ademais… así danse mellor os tomates, non?

    en fin belay… en fin XD

    (xa tes a contestación en plan politica cutre XDD)

  • Claaaro!, a la vista de una grafica se ve que hay temperaturas más altas; ya que estamos en la zona media más alta desde que se empezó a medir. Llevamos como unos 80 años emitiendo continuamente CO2 a la atmosfera pero da igual porque este gas no tiene efecto en absoluto sobre nada en la naturaleza, ya se encargarán las plantas de “comerlo”, no?
    En cuanto a los cientificos que encargan de realizar los estudios para fundamentar la no existencia del agravamiento del efecto invernadero, se da la casualidad que la totalidad de ellos se encuentran relacionados directamente con empresas vinculadas con la contaminación, ya sea mediante sillas en puestos directivos, inversiones en sus centros de investigación, o donaciones en las universidades en las que trabajan…
    Os pediría a todos, que antes de emitir una opinión tan personal pero a la vez tan posiblemente influyente el las opinion de otras personas, os cogais varios estudios de diferentes autores con sus correspondientes datos, intentando que sean ciertos y aplicando las correspondientes formulas cientificas, y no aplicando ciencia infusa proporcionada por la gracia de dios, o tambien llamado “por que lo digo yo”.
    Por que me parece que negar que no hemos causado ningún efecto sobre el clima me parece de una gran gravedad, os dejo aqui mi opinión. Gracias por leer mi comentario.
    Por ultimo escribin esto en castelan por que me saiu asi dende o principio e dinme conta cando estaba rematanto (isto vai polo administrador) jaja. un saudo, e o informarse non ocupa lugar.

  • Deixa unha resposta

    O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

    Este sitio emprega Akismet para reducir o spam. Aprende como se procesan os datos dos teus comentarios.